duminică, 18 iulie 2010

DOROHOI IULIE 2010 - TRISTETE - DEZNADEJDE - GOL IMENS









.................................................................
Sunt multumit sufleteste ca am initiat proiectul unei campanii umanitare privind ajutorarea sinistratilor din Dorohoi. Spun asta motivat fiind de dezastrul ce apasa pe umerii semenilor nostri si amaraciunea ce am vazut-o pe fetele lor.

Am reusit acest proiect cu sprijinul ramnicenilor si a catorva persoane dintr-o formatiune politica locala. Fara sa fiu rautacios mentionez ca unii (UNUL) au fost sceptici si poate chiar negativisti in derularea acestei campanii. Am incercat sa inteleg unde e ratiunea lucrurilor si din pacate am si inteles-o : unii o fac doar pentru imagine, iar altii numai din suflet.

Revin la ce ne intereseaza de fapt si anume situatia alarmanta care apasa oamenii necajiti din Dorohoi, este de neimaginat cum traiau acesti oameni pana sa se declanseze dezastrul dar imposibil de supravietuit acum cand au ramas intr-un morman de ziduri daramate, sub cerul liber peste care doar bunul D-zeu vegheaza.



Niciun comentariu: